cvičení proti křečovým žilám

Každodenní cvičení proti křečovým žilám může znamenat skutečně velký rozdíl v jejich prevenci. Cvičení udržuje cévní systém v kondici, což je zvláště důležité pokud již máte křečové žíly a nebo pokud jste prodělali trombózu a chcete cvičením předejít vzniku posttrombotického syndromu. Některá cvičení jsou úplně nenáročná a lze je praktikovat doma.

Vhodná cvičení proti křečovým žilám na každý den:

1. Procházka!
Každý den svižná chůze po dobu nejméně 30 minut, pomůže cirkulaci krve a zabrání stagnaci krve v dolních končetinách.

2. Protažení!
V sedě na židli, paty na podlaze a zároveň zvedněte špičky nohou, pomalu položte, a pak zvedněte paty. Opakujte tento cvik 20krát na každé noze.

3. Kruhové pohyby nohou!
Položte se na záda, zvedněte nohu v úhlu asi 45 stupňů a provádějte krouživé pohyby nohou ve směru hodinových ručiček. Po 20-25 opakováních, to samé s druhou nohou.

[Celkem: 5    Průměr: 3.4/5]

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here